9a Jornada d’Emprenedoria de Sant Cugat BeBusiness
26-10-2017
El passat 26 d’octubre es va celebrar la 9a Jornada d’Emprenedoria de Sant Cugat BeBusiness, amb el tema central “Neuromàrqueting i el social selling”. Promoguda per la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa i l’Ajuntament mitjançant la Fundació Sant Cugat Actiu, l’edició d’enguany va comptar amb el patrocini de la Diputació de Barcelona, CaixaBank, Cirsa i el Fons Europeu de Desenvolupament Regional
El passat 26 d’octubre es va celebrar la 9a Jornada d’Emprenedoria de Sant Cugat BeBusiness, amb el tema central “Neuromàrqueting i el social selling”. Promoguda per la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa i l’Ajuntament mitjançant la Fundació Sant Cugat Actiu, l’edició d’enguany va comptar amb el patrocini de la Diputació de Barcelona, CaixaBank, Cirsa i el Fons Europeu de Desenvolupament Regional.
Com en edicions anteriors, l’objectiu principal de la Jornada fou l’intercanvi d’experiències i el foment de la cooperació entre nous empresaris, tot enriquint els seus coneixements pràctics. Amb el lema “Neuromàrqueting i social selling”, es va orientar especialment a l’anàlisi de les noves estratègies de màrqueting i la prospecció d’eines de gestió comercial basades en el neuromàrqueting i la venda en xarxes a través del social selling.
El ponent principal fou Alejandro Hernández, expert en neuromàrqueting i programació neurolingüística amb “Ven a la ment i no a la gent”, amb una dinàmica participativa molt exitosa, mentre que la ponència especialitzada de perfil professional va comptar amb la intervenció de Carlos Trenchs, director d’empreses tecnològiques i inversors de CaixaBank qui analitzà els reptes en el creixement d’empreses tecnològiques i innovadores.
La participació de l’ecosistema santcugatenc va incloure en aquesta ocasió la participació de Xavier Moreno, director de marketing & sales operations de RICOH España que va permetre conèixer el futur de la col·laboració empresarial, concretament de la Gig Economy; i la presentació del projecte “Makers Challenge Sant Cugat”, un concurs innovador dirigit a joves d’entre 13 i 17 anys que promou l’emprenedoria i la fabricació digital, a càrrec dels professionals creatius de FabLab Sant Cugat i Creator Street.
Finalment, la jornada es va tancar amb un panell empresarial d’experiències d’èxit de diferents marques que treballen amb influencers i amb youtubers. Conduïda per Oscar Cumí, expert en màrqueting d’influencers i youtubers a Einstein & Monroe, aquesta taula rodona va comptar amb la participació de rellevants canals i plataformes com Wallapop, Easypromos, Pro Android, ArteMaster i Julian Marinov.