Nou servei d’informació, assessorament i suport en la gestió de mesures econòmiques i socials aprovades per fer front a l’excepcional situació provocada pel coronavirus COVID-19
16-04-2020
Amb l’objectiu de donar suport als comerços, persones autònomes i pimes amb seu a Sant Cugat, a l’Oficina d’Atenció de l’Empresa us oferim atenció personalitzada pels següents serveis:
Informació i assessorament d'ajuts i subvencions a nivell local, autonòmic i estatal:
Prestació extraordinària per cessament d’activitat.
Ajuts per a autònoms de la Generalitat de Catalunya.
Línies de crèdit i aval per a persones autònomes i empreses de caràcter estatal o autonòmic.
Moratòria de tributs, i sobre totes aquelles declaracions-liquidacions i autoliquidacions de les quals el seu termini de presentació s’hagi suspès o posposat.
Mesures de manteniment de la contractació pública amb la Generalitat de Catalunya i, si escau, sobre les mesures compensatòries en el cas de suspensió de contractes amb l’administració pública.
Assessorament i ajuda en la tramitació d’Expedients de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) per a microempreses (menys de 10 treballadors).
Com puc sol·licitar el servei?
Les empreses interessades us heu d’adreçar a l'OAE a través del
formulari web i l’equip tècnic us atendrà al més aviat possible.
En el document
"Recull de mesures Covid-10"(document) podeu trobar informació actualitzada de les mesures adoptades per l’Ajuntament de Sant Cugat i altres administracions.