2º edició dels Premis ADE VALLÈS
11-10-2019
El proper 29 de novembre l’Associació de Dones Directives, Empresàries i Professionals (ADE Vallès) celebrarà a la Masia Can Ametller, la segona edició dels Premis ADE Vallès, amb la voluntat de posar el focus en el talent femení dins l’àmbit econòmic i premiar les contribucions des del món laboral, directiu o empresarial a una societat més igualitària.
Conduirà l’acte la presentadora del ‘Revolució 4.0’ a TV3 i a Catalunya Ràdio, Xantal Llavina, un referent del periodisme actual més professional. I tindrem l’honor d’aprendre moltes coses sobre comunicació no verbal amb la Teresa Baró, experta en el binomi d’èxit i capacitat comunicativa.
Hi posarà la nota musical la formació Decibelles, quatre veus que amenitzaran una vetllada en què les dones som les protagonistes.
Aquest és un acte obert a tots i totes les persones que creguin que el món empresarial ha d’apoderar les dones.
Més informació i inscripcions