8-05-2019
Venvirotech, amb seu al BeBusiness Vita Sant Cugat, és una startup biotencològica dedicada a la transformació de residus orgànics en bioplàstics Polyhydroxyalcanoato (PHA) que es caracteritzen per ser produïts per bacteris, biodegradables al medi ambient i compatibles amb el cos humà.
En l'esdeveniment celebrat aquest matí a l'auditori AXA, ha rebut també un dels Premis que atorguen els col·laboradors, en aquest cas LLYC premi a l'estratègia comunicativa. La consultora Llorente y Cuenca ha seleccionat Venvirotech entre els tres projectes qui assessorarà directament en l'àrea de comunicació.
El
Fòrum d'Inversió és un esdeveniment organitzat per
ACCIÓ, L’Agència per a la Competitivitat de l’Empresa de la Generalitat, amb l'objectiu d'agrupar startups i inversors entorn de tres àries temàtiques, ciències de la vida i de la salut, TIC i altres tecnologies.
En l'edició d'aquest 2019, 21 startups seleccionades han tingut l'oportunitat de defensar el seu projecte davant el públic i inversors amb intervencions en dues rondes, en format pitch en primera sessió, del qual sen deriven els 9 finalistes que passen a la ronda d'emprenedors.
Felicitem a Patrícia Aymà, i a tot l'equip de Venvirotech!