Informa't

Facebooktwitterlinkedin

XDESC sessió en línea dimarts 2 de Juny: 10 tips de copywriting per escriure persuasivament (també en temps de pandèmia)

29-05-2020
La pandèmia està actuant com una lupa i ens interroga. Tant a nivell global com a més petita escala. Per això ho estem revisant tot. Des dels calaixos fins a la nostra manera de comunicar-nos amb els nostres clients.

És possible que ara mateix la teva marca necessiti connectar amb els teus públics amb uns missatges molt diferents. O que simplement, estiguis aprofitant aquest temps per millorar la manera com t’hi dirigeixes a través de la teva web i xarxes.
- No saps per on començar per fer-te entendre i aconseguir els teus objectius?

- Com comunicar de manera persuasiva? I ara, en temps de pandèmia? Et cal adaptar la teva proposta comercial? I com ho dius?

- El que necessites és que els teus textos connectin realment i ofereixin el que els teus seguidors estan buscant

Tona Codina, llicenciada en Publicitat i Màster en guió audiovisual. Especialista en comunicació publicitària i màrqueting directe, ve de fer de copy a les multinacionals com Ogilvy i Grey. Des de fa 10 anys compagina la seva faceta com a consultora i directora creativa freelance. També és professora a la UOC i a institucions com la Diputació de Barcelona i CECOT. Porta la professió a les venes, fins al punt que pot obsessionar-se en un titular.

Inscriu-te Aquí
Les sòcies podran accedir gratuïtament i les no sòcies amb un donatiu de 5 €

Més informació: Xarxa de Dones Emprenedores de Sant Cugat

Ara, enlloc com a casa.

Noticies relacionades

Indústria i Logística 4.0, Tribuna SCE
Global Entrepreneruship Week 2020
WE Congress 2020 – Salud y Liderazgo Transformacional para la mujer profesional – 8 de Octubre ESADE CREAPOLIS
Dibuixar per entendre i fer-se entendre: VISUAL THINKING per a persones emprenedores