- No saps per on començar per fer-te entendre i aconseguir els teus objectius?
- Com comunicar de manera persuasiva? I ara, en temps de pandèmia? Et cal adaptar la teva proposta comercial? I com ho dius?
- El que necessites és que els teus textos connectin realment i ofereixin el que els teus seguidors estan buscant
Tona Codina, llicenciada en Publicitat i Màster en guió audiovisual. Especialista en comunicació publicitària i màrqueting directe, ve de fer de copy a les multinacionals com Ogilvy i Grey. Des de fa 10 anys compagina la seva faceta com a consultora i directora creativa freelance. També és professora a la UOC i a institucions com la Diputació de Barcelona i CECOT. Porta la professió a les venes, fins al punt que pot obsessionar-se en un titular.
Inscriu-te Aquí
Les sòcies podran accedir gratuïtament i les no sòcies amb un donatiu de 5 €
Més informació:
Xarxa de Dones Emprenedores de Sant Cugat
Ara, enlloc com a casa.