Sabem que res tornarà a ser el mateix després de la quarantena. La transformació interior i exterior, individual i col·lectiva, és ja una realitat. Som protagonistes de canvis profunds en els nostres estils de vida i hàbits de consum, i és predictible que la incertesa, por i recerca de seguretat en aquest període d'aïllament a casa, marquin un abans i un després en els negocis i en les preferències i comportaments dels consumidors.
Per això ens preguntem:
Què estem aprenent de Covid19?
Els productes de primera necessitat, com el paper higiènic, van experimentar una demanda extrema. Quines creiem que han estat les causes i quins béns de primera necessitat pensem que reclamarà el mercat post Covid19?
Com serà el consumidor post Covid19?
Aquesta situació d'aïllament està fent que s'atorgui una major importància a les relacions socials i al benestar propi i col·lectiu, així com també s'està valorant la personalització i ètica dels negocis en una situació que està afectant a tots. Quines qualitats tindran les marques, productes i serveis que va a prioritzar el consumidor post Covid19?
Què necessiten fer els petits negocis per sobreviure i créixer en temps de crisi?
És possible que estiguem descobrint que els nostres models i estratègies comercials i de negoci no han estat capaços de gestionar les variables ràpides i desconegudes d'un brot com Covid19. Com podem desenvolupar la nostra resiliència personal i la dels nostres negocis?
Quines oportunitats de negocis poden sorgir en el futur?
Som testimonis i objecte de nous aprenentatges, necessitats i hàbits, entre ells la digitalització, però desconeixem si seguiran en augment o es produirà un estancament. Com i on podem investigar les necessitats de mercat i consumidor per oferir productes i serveis que les satisfacin?
Només cal que et registris en
AQUI i t'enviarem el dia abans via INSCRIBIRME el link per entrar a la sala virtual de Zoom.
Envia les teves preguntes a
miturbide@gmail.com per plantejar-les i respondre-les en la sessió.
Marisa Iturbide és consultora estratègica especialista en crear marca i dissenyar el full de ruta dels seus punts d'entrada al mercat. Experta en desenvolupament de negocis. Co-fundadora de El Líder Imperfecto.
Més informació:
Xarxa de Dones Emprenedores de Sant Cugat
Ara, enlloc com a casa.